Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.

#foodgram: 8 Localuri de Testat in Viena

Posted on

M-au inebunit reducerile din tara si am decis sa plec. La Viena. Sa vad daca si acolo e la fel. E mai rau! ha ha ha

Fiecare inceput de an este incununat cu o iesire la Viena si o excursie la ski in Austria, Slovacia sau Italia. Anul acesta, bebe Ezra fiind inca destul de mic, am decis sa aplicam doar prima parte. Asa ca, fara prea multe bagaje, am sarit in masina si in mai putin de 5 ore de povesti, am ajuns in capitala.

Am facut shopping, am mancat super bine, ne-am plimbat si ne-am revazut vechii prieteni. Si pentru ca deja Viena a devenit mai mult capitala mea decat Bucurestiul (desi sunt distante egale fata de Oradea,  in Viena, spre deosebire de Bucuresti ajung de cel putin 4-5 ori pe an) as vrea sa impartasesc cu voi restaurantele care mi-au placut foarte mult precum si cele pe care vreau sa le testez in urmatoarele vizite.

#1  1516 Brewing Company

Localizat central in sectorul 1, o fosta fabrica de bere, isi deschide usile pentru iubitorii de costite sau aripioare. Sosurile lor sunt delicoase si au o multitudine de sortimente de bere facuta chiar la ei in local. Deschis pana tarziu (undeva pana la ora 2 a.m.) atmosfera de pub, transforma localul intr-unul potrivit pentru o iesire alaturi de gasca de prieteni.

adresa: Krugerstrasse 18 | Schwarzenbergstrasse 2, Vienna

#2  El Gaucho

Adecvat meselor de pranz cu o mancare fina si locatie buna, restaurantul se evidentiaza prin preparatele perfect gatite si servirea de top de care ai parte cand ajungi la el. Specialitatea casei merita incercata (Gaucho beef).

adresa: Praterstrasse 1, Vienna 1020, Austria

#3  Vapiano Moulin Rouge

Dupa o zi lunga de shopping si plimbari, atunci cand nu mai vrei sa astepti dupa mancare prea mult timp si doresti ceva bun, poti sa faci o scurta oprire la Vapiano. Desi il gasesti si in mall, cel mai simpatic este situat in centru, pe Walfischgasse la numarul 11. Recomand orice tip de paste de la ei, toate sunt delicioase iar daca doresti o combinatie proprie poate fi executata pe loc.

adresa: Walfischgasse 11, Vienna 1010, Austria

#4 Plachutta

Mancare buna in stil european si in general recunoscut pentru carnea foarte bine pregatita. Clasic si cu o atmosfera austriaca, restaurantul poate fi ales atat pentru o cine de afaceri cat si pentru una festiva sau pur si simplu pentru un pranz vienez. Au si o terasa din sticla foarte draguta, unde poti sa te bucuri de imaginea stradutelor vieneze chiar daca afara este frig.

adresa: Wollzeile 38, Vienna 1010, Austria

#5 Leopoldauer Alm

Cred ca aici am vazut cele mai mari portii de mancare din viata mea. Costitele sunt formidabile alaturi de un rondele de ceapa prajita iar pentru cei care sunteti fani ai snitelului vienez puteti comanda unul cat masa sau un snitel tower. Foarte prompti, foarte bine gatit. tips: Au bere radler preparata cu lamaie proprie.

adresa: Wagramer strasse 205, Vienna 1210, Austria

#6  Mama Liu & Sons

Recomandat pentru iubitorii bucatariei asiatice. Asptectul localului se completeaza armonios cu zona culinara. Nu ratati deserturile lor, sunt delicioase! Destul de aglomerat, prin urmare recomand sa mergeti pe baza de rezervare. Preturile sunt rezonabile.

adresa: Gumpendorfer Strasse 29, Vienna 1060, Austria

#7  1500 Foodmarkers

Designul simpatic al restaurantului, l-am surprins pe cand eram in trecere si m-a facut sa imi doresc sa servesc ceva la ei. Din pacate nu am reusit la momentul respectiv deoarece restaurantul era plin, si noi nu aveam suficienta rabdare, insa este un “must taste” pentru data viitoare. Nu doar pastele, ci orice de la el arata delicios de bun, si este pefect pentru cei care doresc sa manace fara gluten.

adresa: Lerchenfelder Strasse 1 -/3 | 1070 Veinna, Austria

#8 Mochi

Pe lista mea deschisa urmatorul restaurant japonez pe care il voi vizita in Viena este Mochi. Am auzit ca este exceptional atat pentru mancarea japoneza cat si pentru nota de plata de la final. Si pentru ca toate preparatele lor au fost laudate ca fiind fantastice, am sa-l las pe chef sa ma surprinda.

adresa: Praterstrasse 15, Vienna 1020, Austria

Pana una alta, am pus si cateva poze de la plimbarea noastra printre zecile de graffiti de pe malul Dunarii catre hotel.

Port:

palton, pantaloni si pantofi toate zara

tricou absolutly fabulos

ceas fossil

bratara massimo dutti

manusi din piele naturala

guler negru din blana de vulpe